Schade melden

Hoe kunt u uw schade melden?


Bel tijdens kantooruren naar: 072 – 541 42 43.
Bel buiten kantooruren naar: 06-30350428



Klik hier voor het Digitaal schade formulier
 (invulbare PDF)
Het is raadzaam eerst de PDF op uw computer op te slaan, vervolgens deze in te vullen en als bijlage mailen naar schade@vlieg.nl. U kunt het formulier ook en met de hand invullen.

Hoe kunt u het beste een schade melden? Maak een keuze:

Meld de schade binnen drie dagen. Dit kan schriftelijk, telefonisch of via internet.

Schriftelijk:
Vul samen met de tegenpartij het Europees Schadeformulier in. Stuur het formulier vervolgens op naar VLIEG. Wij nemen uw schadeclaim bij ontvangst direct in behandeling. U kunt het Europees Schadeformulier bij ons bestellen of hier downloaden

Telefonisch:
Neem contact op met VLIEG, tijdens kantooruren op: 072 – 541 42 43.
Direct hulp nodig? Bel dan naar het nummer van de Alarmcentrale zoals dat op uw groene kaart staat vermeld.

Wij verwijzen u hierbij ook naar de verplichtingen bij schade die in de voorwaarden van uw verzekering zijn vermeld.

Tip!
Laat de schade aan uw personenauto herstellen bij één van de door VLIEG geselecteerde Schadegarant - herstelbedrijven bij u in de buurt.
Via de website www.schadegarant.nl kunt u zoeken naar Schadegarant - herstelbedrijf in de buurt.

Erken geen aansprakelijkheid; wij zoeken dit voor u uit.

Bel binnen drie dagen naar VLIEG. Wij vertellen u hoe u verder moet handelen.

Vul, na telefonisch overleg, zo spoedig mogelijk het schadeformulier in en stuur deze, per post of e-mail, naar VLIEG. U kunt het schadeformulier hier downloaden of wij sturen het u toe.

Wij verwijzen u hierbij ook naar de verplichtingen bij schade die in de voorwaarden van uw verzekering zijn vermeld.

Erken geen aansprakelijkheid; wij zoeken dit voor u uit.

Bel binnen drie dagen naar VLIEG. Wij vertellen u hoe u verder moet handelen.

Vul, na telefonisch overleg, zo spoedig mogelijk het schadeformulier in en stuur deze, per post of e-mail, naar VLIEG. U kunt het schadeformulier hier downloaden of wij sturen het u toe.

Wij verwijzen u hierbij ook naar de verplichtingen bij schade die in de voorwaarden van uw verzekering zijn vermeld.

Bel binnen drie dagen naar VLIEG. Wij vertellen u hoe u verder moet handelen.

Vul, na telefonisch overleg, zo spoedig mogelijk het schadeformulier in en stuur deze, per post of e-mail, naar VLIEG. U kunt het schadeformulier hier downloaden, of wij sturen het u toe.

Is er sprake van een grote brandschade dan zal door de brandweer, indien nodig, de Stichting Salvage worden ingeschakeld die eventuele noodmaatregelen neemt. De afwikkeling van de hiermee gemoeide kosten vindt plaats via VLIEG.

Wij verwijzen u hierbij ook naar de verplichtingen bij schade die in de voorwaarden van uw verzekering zijn vermeld.

Meld binnen drie dagen naar VLIEG. Wij vertellen u hoe u verder moet handelen.

Vul, na telefonisch overleg, zo spoedig mogelijk het schadeformulier in en stuur deze, per post of e-mail, naar VLIEG. U kunt het schadeformulier hier downloaden of wij sturen het u toe.

Wij verwijzen u hierbij ook naar de verplichtingen bij schade die in de voorwaarden van uw verzekering zijn vermeld.

Meldl binnen drie dagen naar VLIEG. Wij vertellen u hoe u verder moet handelen.

Vul, na telefonisch overleg, zo spoedig mogelijk het schadeformulier in en stuur deze, per post of e-mail, naar VLIEG. U kunt het schadeformulier hier downloaden of wij sturen het u toe.

Wij verwijzen u hierbij ook naar de verplichtingen bij schade die in de voorwaarden van uw verzekering zijn vermeld.